Po neramaus dešimtmečio, Lino gyvenimas pagaliau vėl pamažu tvarkosi. Dalyvaudamas gydančioje dvylikos žingsnių programoje, Linas dabar yra ties devintuoju – prisiimti atsakomybę už padarytas skriaudas bei atsiprašyti anksčiau įskaudintų žmonių.
Pagrindiniai žmonės šiame sąraše – jo paties šeima: dukters susilaukęs dar labai jaunas, Linas neišlaikė naujos realybės įtampos ir paliko šeimą. Dabar vyras yra priverstas pasirūpinti į bėdą pakliuvusia jau septyniolikmete dukra Ieva. Apsigyvenę kartu, susvetimėję tėvas ir dukra pamažu bando vėl suartėti, tačiau tai nėra taip lengva. Situacija pasikeičia, kuomet jų namuose pradeda lankytis nuo problemų savo šeimoje bėganti Ievos draugė Maja. Jos gyvybiškumas ir žaismingumas prablaško Liną ir padeda lengviau išgyventi Ievos priešiškumą.
Nors Maja yra visiškai atsidavusi savo geriausiai draugei, netrukus ji pajunta draugystės ribas peržengiančią simpatiją Ievos tėčiui. Širdžiai, kaip žinia, neįsakysi ir Maja vis dažniau stengiasi pasilikti su Linu viena. Pastarasis, puikiai suprasdamas galimas tokio elgesio pasekmes, bando išlaikyti ribas, tačiau netrukus ir pats pajunta potraukį Majai. Sumišę jausmai, sudėtingi klausimai ir moralinės dilemos – Ievai, Majai ir Linui teks atrasti savo tiesas bei kelią pirmyn; jie privalės išmokti suprasti, užjausti ir atleisti.
Rekomenduojama 8–12 kl. mokiniams.
Ugdymo sritys: dorinis, socialinis ugdymas, psichologija, klasės valandėlė, bendrosios kompetencijos.
Temos pokalbiams po filmo: tėvų ir vaikų santykiai, paauglių draugystė, gebėjimas atsiprašyti ir atleisti, priklausomybės.