Festivalio „Lokys, liūtas ir šakelė“ programa: Konceptualistai
Pirmenybę teikiantys idėjai ir formai, visiškai (arba beveik) atsisakantys tradicinio pasakojimo principų.
Iš kalėjimo išėjęs Arturas grįžta į nedidelį Toskanos miestelį, kuriame jo laukia karnavališka kapų plėšikų gauja, be sąžinės graužaties siaubianti tūkstantmečius skaičiuojančius etruskų kapus, o rastus istorinius artefaktus parduodanti juodojoje rinkoje. Arturas, anglas, kadaise respektabilus archeologijos mokslininkas, turi ypatingą talentą rasti senovines kapavietes. Pasiklydęs tarp gyvųjų ir mirusiųjų pasaulių, jis ieško lobių, neskirtų žmogaus akims, o kartu ir savo pražuvusios mylimosios Benjaminos.
Alice Rohrwacher kino visatoje pinasi realybė, mitas, pasaka, turtinga Italijos folkloro ir kinematografinė tradicijos. Naujausiame režisierės filme „Chimera“, žiūrovas atpažins šią, jau susiformavusią unikalią kino kalbą. Režisierė nebijo žongliruoti žanrais, nuotaikomis, kino formatais. Vydama pasakojimo giją, ji jungia melancholišką prarastos meilės istoriją, fizinę komediją ir filosofinę parabolę apie gyvenimą ir mirtį, dabartį ir praeitį, laiko tėkmę ir istorijos pėdsakus. Filmo premjera įvyko Kanuose.