Kas yra „Romuva“?
Kauno kino centras „Romuva“ yra kino teatras Kaune.
Čia žmonės žiūri filmus.
„Romuvoje“ vyksta:
● kino seansai,
● renginiai,
● susitikimai su kūrėjais,
● lauko kino vakarai,
● edukacijos vaikams
„Romuva“ rodo:
● naujus filmus,
● kino klasiką,
● lietuvišką kiną,
● filmus šeimai,
● Europos ir pasaulio kiną.
Kokias paslaugas teikia „Romuva“?
„Romuva“ organizuoja kino seansus ir renginius.
Žmonės gali:
● pirkti bilietus į filmus,
● lankytis renginiuose,
● dalyvauti edukacijose,
● dalyvauti vaikų stovyklose,
● rezervuoti sales savo renginiams,
● gauti informaciją apie filmus ir renginius.
„Romuvoje“ vyksta renginiai vaikams, jaunimui ir suaugusiesiems.
Kur yra „Romuva“?
Adresas:
Laisvės alėja 54, Kaunas.
Kaip susisiekti su „Romuva“?
Telefonas:
+370 37 206940
El. paštas:
info@kcromuva.lt
Interneto svetainė:
Romuva
Facebook paskyra:
Romuvos Facebook paskyra
Instagram paskyra:
Romuvos Instagram paskyra

