Iš karo siaubiamos Sirijos pabėgęs politinis kalinys Hamidas prarado viską – žmoną, vaiką ir namus. Atrodo, kad jam liko tik begalinis noras įvykdyti teisingumą ir randai – tiek sielos, tiek kūno. Tarsi vaiduoklis buvęs literatūros profesorius blaškosi po Strasbūrą ir ieško jį kankinusio karo nusikaltėlio – Samio Hanos. Praeities šešėlių persekiojamas Hamidas ima sekti prancūziškame universitete sutiktą tautietį. Prasidėjus įtemptam katės ir pelės žaidimui, Hamidas vis labiau įtiki, kad būtent šis malonus vyras jį ir kankino, tad bando jį atpažinti iš balso ir kvapo.
Tikrais įvykiais paremtas režisieriaus Jonathano Millet ilgametražis debiutas gniaužia kvapą nuo pirmųjų sekundžių. Kibirkščiuojanti įtampa čia persipina su moralinėmis dilemomis, socialinėmis ir politinėmis problemomis, o į ekraną įtraukia magnetiška Adamo Bessos (2022 m. Kanų „Ypatingo žvilgsnio“ apdovanojimas už geriausią vaidmenį filme „Harka“) vaidyba ir mistiškas garso takelis. Neleisdamas atsikvėpti nė akimirkai, prancūzas Millet gvildena klausimus, aktualius ne tik ištisai sirų kartai, bet ir mums visiems: kaip išlaikyti sielos tyrumą net tamsiausių žmonijos momentų akivaizdoje?