Diskusijos po filmų peržiūros padeda geriau suprasti matytą filmą, aptarti filme atskleistas temas ir pažinti kultūrinę įvairovę. Mokiniai diskutuodami ugdo ne tik komunikacijos įgūdžius, tačiau ir mokosi suprasti bei priimti kitaip mąstančius ir jaučiančius.
Kauno kino centre „Romuva“ turime platų filmų pasirinkimą moksleivių grupėms, o po filmų siūlome rinktis filmo aptarimą – diskusiją su kino edukatore, kuri padės aptarti filmo istoriją, jo temas, pažinti kino kalbą. Bendraudami su mokytojais pastebime, kad diskusija iš karto po seanso su kino edukatoriumi ne visada yra prieinama dėl riboto edukacinėms veikloms skiriamo laiko, o pravesti diskusiją klasės valandėlės metu ryžtasi ne visi mokytojai, taip pat yra akivaizdus filmų analizės priemonių poreikis.
Edukacinės kortelės, skirtos analizei po filmo, su aiškiai ir lengvai suformuluotais klausimais, skirtos įvairaus amžiaus kino žiūrovams, lengvai pritaikomos naudoti kino teatruose, mokyklose ar namuose. Taip diskusijų formatas lengvai prieinamas visiems, kurie nori aptarti filmą jiems patogiu metu. Kortelės suteiks galimybę mokytojams kalbėtis su įvairaus amžiaus vaikais apie Europos filmus, jose yra klausimų, skirtų aptarti filmo scenas, filmo idėją ir kino kalbą. Šias korteles gali naudoti mokytojai, vedantys diskusijas savo klasėse, ir visi, kurie nori diskutuoti namuose.
Korteles galite naudoti kaip pavyzdinius klausimus filmų aptarimui, arba atsispausdinus pritaikyti įvairioms žaidimo formoms.
Atsisiųsti korteles galite čia:
Edukacinės kortelės lietuvių kalba
Edukacinės kortelės anglų kalba
Edukacinės kortelės yra projekto „Žaidžiame kiną“ dalis. Projektas finansuojamas fondo „Collaborate to Innovate“ (Europos sąjungos programos „Kūrybiška Europa“) lėšomis.